Durante o curso 2020/21 máis de 150 alumnos estiveron matriculados nos nosos ciclos formativos. Grazas pola vosa confianza!

Estes son os ciclos previstos na  familia profesional de Edificación e Obra Civil do CIFP Someso para o curso 2021/22:

• CICLO SUPERIOR PROXECTOS DE EDIFICACIÓN (+ info)
    • Réxime ordinario.
  • CICLO SUPERIOR PROXECTOS DE OBRA CIVIL (+ info)
    • Réxime ordinario.
    • Réxime das persoas adultas na modalidade semipresencial e a distancia (oferta modular).
  • CICLO SUPERIOR ORGANIZACIÓN E CONTROL DE OBRAS DE CONSTRUCIÓN (+ info)    NOVIDADE!
  • CICLO MEDIO DE CONSTRUCIÓN (+ info)
    • Réxime das persoas adultas na modalidade presencial (oferta modular).
  • CICLO BÁSICO DE REFORMA E MANTEMENTO DE EDIFICIOS (+ info)
    • Réxime ordinario.

Para unha información actualizada visita a páxina http://www.edu.xunta.es/fp

Infórmate dos prazos do proceso de admisión!

Oferta educativa 2021/22

Durante el curso 2020/21 más de 150 alumnos estuvieron matriculados en nuestros ciclos formativos. ¡Gracias por vuestra confianza!

Estos son los ciclos previstos en la  familia profesional de Edificación y Obra Civil del CIFP Someso para el curso 2021/22:

• CICLO SUPERIOR PROYECTOS DE EDIFICACIÓN (+ info)
    • Régimen ordinario.
  • CICLO SUPERIOR PROYECTOS DE OBRA CIVIL (+ info)
    • Régimen ordinario.
    • Régimen de personas adultas en la modalidad semipresencial y a distancia (oferta modular).
  • CICLO SUPERIOR ORGANIZACIÓN Y CONTROL DE OBRAS DE CONSTRUCCIÓN (+ info)    ¡NOVEDAD!
  • CICLO MEDIO DE CONSTRUCCIÓN (+ info)
    • Régimen de personas adultas en la modalidad presencial (oferta modular).
  • CICLO BÁSICO DE REFORMA Y MANTENIMIENTO DE EDIFICIOS (+ info)
    • Régimen Ordinario.

Para una información actualizada visita la página http://www.edu.xunta.es/fp

¡Infórmate de los plazos del proceso de admisión!