[12/2020] Bo Nadal

Rematamos o primeiro trimestre do curso 2020/21. En anos pasados esta etapa coincidía coa impresión en papel de numerosos planos. Así, reciclando rolos do plóter e con moita imaxinación, os alumnos dos nosos ciclos superiores fixeron unha árbore de Nadal no curso anterior.

Aínda que segue sendo necesaria en moitos aspectos formativos, hoxe a impresión en papel vaise reducindo e os nosos alumnos entregan gran parte dos seus planos en formato dixital para ser máis respectuosos co medio ambiente.

Coa imaxe de esta árbore de Nadal o Departamento de Edificación e Obra Civil deséxavos unhas felices festas e un próspero ano 2021.

[12/2020] Feliz Navidad

Finalizamos el primer trimestre del curso 2020/21. En años pasados esta etapa coincidía con la impresión en papel de numerosos planos. Así, reciclando rollos del plóter y con mucha imaginación, los alumnos de nuestros ciclos superiores hicieron un árbol de Navidad en el curso anterior.

Aunque sigue siendo necesaria en muchos aspectos formativos, hoy la impresión en papel se va reduciendo y nuestros alumnos entregan gran parte de sus planos en formato digital para ser más respetuosos con el medio ambiente.

Con la imagen de este árbol de Navidad el Departamento de Edificación y Obra Civil os desea unas felices fiestas y un próspero año 2021.

2020-12-23T13:04:30+00:00 19 Decembro 2020|Categories: EOC|