Alumnos dos nosos Ciclos Superiores “Proxectos de Obra Civil” e ” Proxectos de Edificación” visitaron o “Salón do Interiorismo e a Construción” celebrado en IFEVI (Instituto Feiral de Vigo).
Cun total de 120 expositores e firmas representadas, nos 6000 m² de superficie do Salón concentráronse importantes empresas do sector.

Neste evento os nosos alumnos puideron ver demostracións sobre o uso de novos materiais e técnicas de construción.

Alumnos de nuestros Ciclos Superiores “Proyectos de Obra Civil” y “Proyectos de Edificación” visitaron el “Salón del Interiorismo y la Construcción” celebrado en IFEVI (Instituto Ferial de Vigo).
Con un total de 120 expositores y firmas representadas, en los 6000 m² de superficie del Salón se concentraron importantes empresas del sector.

En este evento nuestros alumnos pudieron ver demostraciones sobre el uso de nuevos materiales y técnicas de construcción.