Visita á cidade de Oporto e a feira da construción CONCRETA

Alumnos e profesores da familia de Edificación e Obra Civil do CIFP Someso realizaron unha visita á cidade do Porto.

A viaxe comezou cunha parada na Casa de Chá en Matosinhos do arquitecto portugués Álvaro Siza (Premio Pritzker de Arquitectura 1992).

Posteriormente os nosos alumnos percorreron a ” Feira Internacional de Construción e Obras Públicas CONCRETA 2019″ no recinto de Exponor.
Nesta feira puideron ver as tendencias nos sectores da construción, a arquitectura, o deseño e a enxeñería, presentándose novas técnicas e tecnoloxías así como innovacións en materiais e solucións construtivas.

Xa na cidade do Porto puideron ver a Catedral, o Puente Luís I, a Estación de tren de Sao Bento… Unha das paradas previstas foi para realizar unha visita guiada á Casa dá Música do arquitecto holandés Rem Koolhaas (Premio Pritzker de Arquitectura 2000), edificio que recibiu críticas positivas polo seu innovador deseño.

Finalizamos a nosa estancia na cidade realizando un percorrido exterior pola Facultade de Arquitectura, tamén deseñada polo arquitecto portugués Álvaro Siza.

Visita a la ciudad de Oporto y la feria de la construcción CONCRETA

Alumnos y profesores de la familia de Edificación y Obra Civil del CIFP Someso realizaron una visita a la ciudad de Oporto.

El viaje comenzó con una parada en la Casa de Chá en Matosinhos del arquitecto portugués Álvaro Siza (Premio Pritzker de Arquitectura 1992).

Posteriormente nuestros alumnos recorrieron la “Feira Internacional de Construcción e Obras Públicas CONCRETA 2019” en el recinto de Exponor.
En esta feria pudieron ver las tendencias en los sectores de la construcción, la arquitectura, el diseño y la ingeniería, presentándose novedosas técnicas y tecnologías así como innovaciones en materiales y soluciones constructivas.

Ya en la ciudad de Oporto pudieron ver la Catedral, el Puente Luis I, la Estación de tren de Sao Bento… Una de las paradas previstas fue para realizar una visita guiada a la Casa da Música del arquitecto holandés Rem Koolhaas (Premio Pritzker de Arquitectura 2000), edificio que ha recibido críticas positivas por su innovador diseño.

Finalizamos nuestra estancia en la ciudad realizando un recorrido exterior por la Facultad de Arquitectura, también diseñada por el arquitecto portugués Álvaro Siza.