Café con emprendedores

Está a realizarse, durante este curso, a actividade de “Café con emprendedores” xestionada por Noa González coordinadora do departamento de emprendemento.

As xornadas que xa se desenvolveron foron as seguintes:

• Soledad Fuentes, Xerente de “Espacios de Belleza” con alumnado de segundo curso do Cs Estética Integral e Benestar, o día 29 de outubro.
  •  Cristina Briones Xerente de “Cris Briones Estética & Tatoo” con alumnado de segundo curso do CM Estética e Beleza, o 4 de novembro.
  • Patricia Martínez Xerente de “Deluxe Peluqueros” e exalumna do CIFP Someso, con alumnado de segundo curso do CM peiteado e Cosmética Capilar e segundo curso do CS Estilismo e dirección de Peiteado, o 12 de novembro.

Deixámosvos as imaxes neste espazo para lembrar estes momentos diferentes e de gran interese para o noso alumnado.

2019-11-26T10:32:26+00:00 26 Novembro 2019|Categories: Emprendemento, IMP, Novas, Novas EMPRENDEMENTO|