[03/2020] Xornada técnica FINSA

O pasado 4 de marzo o alumnado das familias profesionais de “Edificación e Obra Civil” e de “Madeira, Moble e Cortiza” de varios centros de Galicia tiveron a posibilidade de asistir no noso centro a unhas presentacións técnicas de produtos do Grupo FINSA de última xeración que van a ser un referente da construción nos próximos anos.

Falouse de elementos estruturais, de pechamento e de acabado que resultan novedosos dende o punto de vista da arquitectura sostible e estandarizada, propoñendo tamén melloras de eficiencia enerxética.
Posteriormente presentáronse con maior detalle as aplicacións da madeira contralaminada CLT e da tarima laminada.

A presentación foi de gran interese para o noso alumnado.

[03/2020] Jornada Técnica FINSA

El pasado 4 de marzo el alumnado de las familias profesionales de “Edificación y Obra Civil” y de “Madera, Mueble y Corcho” de varios centros de Galicia tuvieron la posibilidad de asistir en nuestro centro a unas presentaciones técnicas de productos del Grupo FINSA de última generación que van a ser un referente de la construcción en los próximos años.

Se habló de elementos estructurales, de cerramiento y de acabado que resultan novedosos desde el punto de vista de la arquitectura sostenible y estandarizada, proponiendo también mejoras de eficiencia energética.
Posteriormente se presentaron con mayor detalle las aplicaciones de la madera contralaminada CLT y de la tarima laminada.

La presentación fue de gran interés para nuestro alumnado.

2020-03-10T14:15:16+00:00 05 Marzo 2020|Categories: EOC|