[06/2020] Proyectos del C.S. Edificación

Alumnos de 2º curso del Ciclo Superior Proyectos de Edificación hicieron la defensa de sus trabajos finales consistentes en el proyecto para un edificio de viviendas situado en el Ayuntamiento de Oleiros.

El proyecto completo contemplaba tanto la documentación gráfica (planos de distribución, estructurales, instalaciones…) como la documentación escrita (avance del presupuesto, etiqueta energética…). Para ver una presentación con los principales elementos de uno de los proyectos pulsa AQUÍ

Seguidamente se adjunta una selección de vistas 3D de algunas de las propuestas presentadas.

Alumnos de 2º curso do Ciclo Superior Proxectos de Edificación fixeron a defensa dos seus traballos finais consistentes no proxecto para un edificio de vivendas situado no Concello de Oleiros.

O proxecto completo contemplaba tanto a documentación gráfica (planos de distribución, estruturais, instalacións…) como a documentación escrita (avance do orzamento, etiqueta enerxética…). Para ver unha presentación cos principáis elementos dun dos proxectos pulsa AQUÍ.

Seguidamente achégase unha escolma de vistas 3D dalgunhas das propostas presentadas.

2020-07-01T18:54:00+00:00 20 Xuño 2020|Categories: EOC|