[06/2020] Proxectos do C.S. Obra Civil

Alumnos de 2º curso do Ciclo Superior Proxectos de Obra Civil  fixeron a defensa dos seus proxectos finais.

O proxecto consistiu na reurbanización/humanización dun espazo público próximo ao CIFP Someso así como na simulación dunha empresa adicada a representación de proxectos de obra civil e urbanismo on-line.

Resaltamos o alto nivel acadado polos nosos alumnos. Seguidamente se adxunta unha escolma dos paneis presentados.

Alumnos de 2º curso del Ciclo Superior Proyectos de Obra Civil  hicieron la defensa de sus proyectos finales.

El proyecto consistió en la reurbanización/humanización de un espacio público próximo al CIFP Someso así como en la simulación de una empresa dedicada la representación de proyectos de obra civil y urbanismo on- line.

Resaltamos el alto nivel conseguido por nuestros alumnos. Seguidamente se adjunta una selección de los paneles presentados.

2020-07-01T18:53:02+02:0021 Xuño 2020|Categories: EOC|

CIFP Someso