[07/2020] Colaboración empresarial

A Conselleira de Educación destacou a importancia da colaboración empresarial para a inserción laboral dos titulados de FP durante a súa visita á empresa “ALUMAN” que colabora co “Ciclo Superior de Proxectos de Edificación” impartido no CIFP Someso acollendo alumnos para a realización da súa formación en centros de traballo.

Varios alumnos acaban de ser contratados por esta compañía unha vez rematados os seus estudos.

Le a noticia completa pulsando AQUÍ.

La Consejera de Educación destacó la importancia de la colaboración empresarial para la inserción laboral de los titulados de FP durante su visita a la empresa “ALUMAN” que colabora con el “Ciclo Superior de Proyectos de Edificación” impartido en el CIFP Someso acogiendo alumnos para la realización de su formación en centros de trabajo.

Varios alumnos acaban de ser contratados por esta compañía una vez terminados sus estudios.

Lee la noticia completa pulsando AQUÍ.

2020-07-19T22:23:45+00:00 18 Xullo 2020|Categories: EOC|