[11/2020] Aulas Virtuais

Desde hai case 10 anos a familia profesional de Edificación e Obra Civil do CIFP Someso imparte o “Ciclo Superior de Proxectos de Obra Civil” na súa modalidade semipresencial a distancia.

Con esta experiencia e coa adquirida en docencia telemática para todos os nosos alumnos durante o confinamento polo Covid-19 do pasado curso, impulsamos as Aulas Virtuais tamén para a docencia en moitos dos módulos da modalidade presencial.

O pasado 16 de novembro os nosos alumnos presenciais puideron participar desde o seu domicilio nun primeiro ensaio de clase telemática por se fose preciso recorrer a ela nun futuro ante un hipotético peche das aulas. Puideron seguir a explicación dos seus profesores a través do servizo de videoconferencia de plataformas como Microsoft Teams ou Cisco Webex.

Ademais, a formación telemática verse reforzada grazas a que os alumnos da nosa familia profesional teñen acceso á licenza educativa de moitos dos programas informáticos que manexan no Instituto ( AutoCAD, Revit, TcpMDT…) e cos que poderán practicar tamén nos seus domicilios.

[11/2020] Aulas Virtuales

Desde hace casi 10 años la familia profesional de Edificación y Obra Civil del CIFP Someso imparte el “Ciclo Superior de Proyectos de Obra Civil” en su modalidad semipresencial a distancia.

Con esta experiencia y con la adquirida en docencia telemática para todos nuestros alumnos durante el confinamiento por el Covid-19 del pasado curso, hemos impulsado las Aulas Virtuales también para la docencia en muchos de los módulos de modalidad presencial.

El pasado 16 de noviembre nuestros alumnos presenciales pudieron participar desde su domicilio en un primer ensayo de clase telemática por si fuese preciso recurrir a ella en un futuro ante un hipotético cierre de las aulas. Pudieron seguir la explicación de sus profesores a través del servicio de videoconferencia de plataformas como Microsoft Teams o Cisco Webex.

Además, la formación telemática se ver reforzada gracias a que los alumnos de nuestra familia profesional tienen acceso a la licencia educativa de muchos de los programas informáticos que manejan en el Instituto (AutoCAD, Revit, TcpMDT…) y con los que podrán practicar también en sus domicilios.

2020-11-19T23:25:47+00:00 19 Novembro 2020|Categories: EOC|